المان «نبرد تن و تانک» در یزد احداث می‌شود
کد خبر: 3845622
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

المان «نبرد تن و تانک» در یزد احداث می‌شود

گروه فرهنگی ــ شهردار یزد از ساخت المان «نبرد تَن و تانک» به‌عنوان بزرگترین المان کشور در حوزه دفاع مقدس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در محل باغ موزه دفاع مقدس یزد خبر داد.

المان «نبرد تن و تانک» در یزد احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد 6 مهرماه در مراسم آغاز عملیات ساخت اِلمان «نبرد تَن و تانک»، یادمان شهید محمدحسین ذوالفقاری از کم سن‌ترین شهدای کشور با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در باغ موزه دفاع مقدس یزد خبر داد.

وی با بیان اینکه ساخت این اِلمان در راستای صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس است، ابراز امیدواری کرد: عملیات ساخت اِلمان «نبرد تَن و تانک» در مدت زمان ۵ ماه اجرا شود و به بهره‌برداری برسد.

شهردار یزد طراحی این اِلمان را از نوع طراحی کاربردی - توسعه‌ای و در مساحتی بالغ بر ۶۵۰ متر مربع در سایت موزه دفاع مقدس یزد عنوان کرد و افزود: این المان بزرگترین المان شهری یزد و بزرگترین المان کشور در حوزه دفاع مقدس است.

عزیزی بیان کرد: شهید محمد‌حسین ذوالفقاری دانش‌آموز دوازده ساله میبدی، از کم‌سن‌ترین شهدای کشور است و در تاریخ ۲۸ دی‌ماه سال ۱۳۶۰ در جبهه‌های جنگ و در منطقه عملیاتی شوش، کارنامه قبولی شهادت را از حضرت حق دریافت کرد.

یادآور می‌شود، مراسم آغاز عملیات ساخت المان «نبرد تَن و تانک» با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، محسن ابوترابی و محسن عباسی اعضای شورا، سردار رضا هدایتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و همچنین مدیران استانی و شهری در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha