تدوین تقویم آموزشی برای دستگاه‌های اجرایی سمنان
کد خبر: 3845639
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

تدوین تقویم آموزشی برای دستگاه‌های اجرایی سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از نیازسنجی و تقویم آموزشی متناسب با نیازها و دغدغه‌های آموزشی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان سمنان توسط جهاددانشگاهی و به صورت مستمر خبر داد.

تدوین تقویم آموزشی برای دستگاه های اجرایی  سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان حسن رهایی، رئیس و معاونین جهاددانشگاهی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت و فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی نیازسنجی و تدوین تقویم آموزشی در استان سمنان است که به صورت مستمر انجام می‌شود اظهار کرد: این تقویم‌های آموزشی متناسب با نیازی که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام  توسط جهاددانشگاهی تدوین، ارائه و اجرا می‌شود.

وی افزود: جهاددانشگاهی در بحث آموزشی طرح‌های توانمندسازی و مهارت افزایی توده‌ها و گروه‌های مختلف افراد جامعه متناسب با نیاز افراد و با همکاری و مشارکت ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که حمایت می‌کنند، اجرا می‌شود که در حوزه پژوهشی نیز بالغ بر 100 طرح پژوهشی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا شده است.

رهایی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان، می‌تواند نقطه عطف همکاری این نهاد با سایر ارگان ها و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باشد متذکر شد:  جهاددانشگاهی می‌تواند بازوی آموزشی گروه‌های مختلف با حمایت و همکاری دستگاه‌های استان سمنان باشد.

مظفر محمدخانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان سمنان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است افزود: در حوزه های درمانی، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوطلبین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان، برگزاری دوره‌ها و اردوهای ویژه جوانان داوطلب هلال‌احمر و همچنین اجرای طرح‌های نظرسنجی، از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده می‌کنیم.

به گفته محمدخانی یکی از مهمترین ویژگی‌های جهاددانشگاهی، ارتباط مستقیم با دانشجویان است که این ویژگی مؤثرترین زمینه است که ما در مجموعه هلال‌احمر بتوانیم نیروهای امدادی جوان را با کمک جهاددانشگاهی تربیت و آموزش دهیم.

انتهای پیام

captcha