۶۲۰ سری جهیزیه در استان مرکزی توزیع می‌شود
کد خبر: 3845656
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
با حضور فرماندهی کل سپاه؛

۶۲۰ سری جهیزیه در استان مرکزی توزیع می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: کمیته اجتماعی کنگره ملی شهدای استان مرکزی همزمان با روز اجلاسیه پایانی، با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران ۶۲۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری را میان زوج‌های جوان کم‌بضاعت توزیع خواهد کرد.

امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی و ...، کمیته‌ای اجتماعی در راستای ارائه خدمات گسترده به محرومین در قالب‌های مختلف و ذیل کنگره شکل گرفت.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در این کمیته اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در مناطق آسیب‌دیده از سیل و محروم استان مرکزی بود که ۳۶۲ پروژه آن همزمان با روز اجلاسیه نهایی در یازدهم مهرماه افتتاح خواهد شد و مابقی پروژه‌ها نیز به مرور زمان آماده شده و تحویل ولی‌نعمتان انقلاب خواهد شد.

حضور ۶ هزار جهادگر در رزمایش جهادگران عاشورایی

محترمی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران عاشورایی، گفت: در این رزمایش که ذیل کمیته اجتماعی و از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ شهریور‌‌ماه صورت گرفت، بیش از ۶ هزار جهادگر در ۲۸۰ گروه جهادی و در بیش از ۲۰۰ نقطه روستایی به اقدامات جهادی(خدماتی، پزشکی، عمرانی و ...) پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص کمک به تسهیل امر ازدواج جوانان، یکی دیگر از طرح‌های محرومیت‌زدایی کمیته اجتماعی، تهیه و توزیع ۶۲۰ سری جهزیه جهت کمک به زوج‌های جوان کم بضاعت است که در مناطق محروم زندگی کرده و توان کافی جهت تهیه جهیزیه را ندارند.

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه اهدایی شامل ۱۰ قلم کالای ضروری است، تشریح کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، اتو و ... می‌باشد که با توجه به نامگذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، تمامی محصولات خریداری شده برای ۶۲۰ قلم جهیزیه از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج‌های جوان را برطرف می‌کند.

محترمی اضافه کرد: این ۶۲۰ سری جهیزیه همزمان با روز اجلاسیه پایانی و با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی به دست ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha