طرح «ترجمه و تدبر در قرآن‌» در خرم‌آباد اجرا شد
کد خبر: 3845967
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به‌همت مؤسسه فرهنگی امام رضا(ع)؛

طرح «ترجمه و تدبر در قرآن‌» در خرم‌آباد اجرا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه فرهنگی امام رضا(ع) خرم‌آباد با اشاره به اجرای طرح ترجمه و تدبر در قرآن‌کریم در یک دوره یک ساله و با کمک گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، اظهارکرد: این دوره رمضان امسال آغاز شده و تا پایان رمضان سال 99 ادامه خواهد داشت.

طرح «ترجمه و تدبر در قرآن‌» در خرم‌آباد اجرا شدمهناز یوسفوند، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) خرم‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با فعالیت‌های این مؤسسه در سال تحصیلی جدید، گفت: دوره پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی با حضور 33 قرآن‌آموز در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) خرم‌آباد، در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: همچنین در کنار آن‌ها دوره روخوانی حفظ با حضور 10 قرآن‌آموز، مفاهیم قرآن ویژه مادران با حضور 10 قرآن‌آموز و حفظ بزرگسالان با حضور هفت قرآن‌آموز در حال برگزاری است.
یوسفوند با اشاره به برگزاری طرح ترجمه و تدبر در قرآن‌کریم در یک دوره یک ساله و با کمک گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اظهارکرد: این دوره رمضان امسال آغاز شده و تا پایان رمضان سال 99 ادامه خواهد داشت، که روزهای چهارشنبه ساعت 15 الی 17 در مکان مؤسسه برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های طب اسلامی

مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) خرم‌آباد ادامه داد: در این دوره روی روخوانی افراد شرکت‌کننده با پخش سی‌دی قرائت قرآن و قرائت حضوری افراد، کار می‌شود و همچنین هم‌زمان با قرائت آیات ترجمه و مفاهیم آن‌ها نیز بیان می‌شود.
وی با اشاره به انجام امور خیریه و کمک به مستمندان در این مؤسسه، اظهارکرد: برای این امر صندوق‌هایی تهیه و بین علاقه‌مندان توزیع شده است که مبالغ جمع شده در این صندوق‌ها در مناسبت‌ها برای تهیه وسایل مورد نیاز مستمندان معرفی شده به مؤسسه هزینه می‌شود، به‌عنوان مثال در ایام ماه مهر با مبالغی که از طریق این صندوق‌ها جمع‌آوری شده بود برای تعدادی از فرزندان مستمندان لوازم‌التحریر مورد نیازشان تهیه و اهداء شد.
یوسفوند با اشاره به برگزاری مراسمات مناسبت‌های مختلف در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) خرم‌آباد، گفت: در کنار فعالیت‌های قرآنی به فکر سلامت مادران و دختران و فرزندان‌مان نیز بوده و هستیم به همین منظور کلاس‌های طب اسلامی را در مؤسسه برگزاری می‌کنیم و همچنین در کنار آن فروشگاه سلامت، ویژه ارائه محصولات طبی سنتی در مرسسه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha