پیروزی ایران در عرصه‌های بین‌المللی نیازمند توسعه فرهنگ جهاد است
کد خبر: 3846216
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

پیروزی ایران در عرصه‌های بین‌المللی نیازمند توسعه فرهنگ جهاد است

گروه اجتماعی ــ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، توسعه فرهنگ جهاد و بصیرت‌افزایی و اجرای دستورات مقام معظم رهبری را از اركان اصلی پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید كوشكی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 8 مهرماه در همایش مهندسی رزمی جهاد، اهمیت توسعه فرهنگ جهاد را یادآور شد و سه مؤلفه حمایت و اجرای دستورات مقام معظم رهبری، بصیرت‌افزایی میان مردم و توسعه فرهنگ جهاد را سه ركن پیروزی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی دانست.
وی، نقش مردم را در این عرصه بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر حمایت‌های مردم از انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف نبود، ممكن نبود انقلاب بتواند به اهدافش دست یابد.
كوشكی با بیان اینكه امروز نیازمند 4 نوع جهاد هستیم، گفت: امروز نیازمند جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امر به معروف و نهی از منكر، جهاد اقتصادی و جهاد علمی در كشورمان هستیم تا بتوانیم به تمدن نوین اسلامی دست یابیم.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با یادآوری رشادت‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس گفت: جهادگران همواره در جبهه‌ها حضور داشتند و حتی زمانی كه به مرخصی هم می‌رفتند به روستاها رفته و با فقر و بی‌سواد می‌جنگیدند.
وی با تأكید بر اینكه به یمن و بركت پایمردی ملت ایران در برابر استكبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترش یافته است، گفت: 8 سال دفاع مقدس موجب شد تا بتوانیم انقلاب خود را به دنیا صادر كنیم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha