تدارک جمکرانی‌ها برای عزاداری خاتون کربلا
کد خبر: 3846353
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

تدارک جمکرانی‌ها برای عزاداری خاتون کربلا

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی این هفته که مصادف با ۵ صفر، سالروز شهادت خاتون کربلا، حضرت رقیه(س) است، برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  این مکان مقدس در روزهای پایانی این هفته که مصادف با ۵ صفر، سالروز شهادت خاتون کربلا، حضرت رقیه(س) است، برنامه‌های ویژه‌ای را با رویکرد عزاداری برای این دختر سه ساله سیدالشهداء(ع) تدارک دیده است.

براساس این گزارش، برنامه‌های این مسجد در این هفته از روز سه‌شنبه، ۹ مهرماه با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و در ادامه در مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» حجت‌الاسلام والمسلمین حاج حسین انصاریان به سخنرانی خواهد پرداخت و دعا نیز با نوای حسن شالبافان قرائت خواهد شد.

مسجد مقدس جمکران در روز پنجشنبه، ۱۱ مهرماه برنامه‌های خود را با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌کند و برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی برگزار می‌شود.

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران در روز جمعه، ۱۲ مهرماه مصادف با ۵ صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با قرائت دعای عهد از ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و قرائت دعا با نوای حاج عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد. در نهایت نیز در عصر جمعه زیارت شریف آل یاسین از ساعت ۱۹ قرائت خواهد شد.

جلال بیطرفان

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha