ملت ایران یک قدم از حق مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کند
کد خبر: 3847128
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

ملت ایران یک قدم از حق مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کند

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: دشمنان این نظام بدانند که ملت ایران زیر بار ظلم نمی‌رود و یک قدم از حقوق و منافعش عقب‌نشینی نمی‌کند.

ملت ایران یک قدم از حق مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش ایکنا ازالبرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 12 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای گسترده که وظایف فراوان و متنوعی دارد، گفت: تنوع وظایف نیروی انتظامی باعث شده که با اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد.
وی با تاکید براینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی خیلی حساس است، گفت: به تعبیر رهبری اقدامات نیروی انتظامی با تامین امنیت مردم زمینه ساز تامین آبروی نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه باید شرایط را در نظر گرفت و عملکردها را سنجید، به شرارت موجود در منطقه، دست‌های آلوده‌ای که در داخل اقداماتی دارند، مفاسد و بزه‌های سازماندهی شده، عقاید انحرافی و دعوت به بی‌نظمی اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید با حفظ اقتدار مهربانانه رفتار کند که این کمی کار را با مشکل مواجه می کند ولی پلیس جمهوری اسلامی ایران به خوبی از پس این مهم برآمده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه حس اعتماد مردم به نیروی انتظامی تقویت شده است، گفت: این مهم سرمایه بزرگی است.
حسینی همدانی با اشاره به اهمیت همکاری دیگر دستگاه‌ها با نیروی انتظامی برای تامین امنیت، گفت: شعار امسال «پلیس هوشمند امین مردم» است که باید عملیاتی شود.
وی در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در رابطه با حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند و فرمودند که راهبرد صحیح حل این مشکلات توجه به توانمندی های داخلی است.
امام جمعه کرج گفت: مردم ما تا امروز ثابت کرده ‌ند که ملتی مقتدرند و در مقابل هیچ قدرتی غیر از خدا کرنش ندارند و زیر بار ظلم نمی روند و آمریکا و هم پیمامانش بدانند ملت ایران یک قدم از حقوق و منافعش عقب نشینی نخواهد کرد.
حسینی همدانی گفت: چند روزی است عوامل استکبار و دشمنان زخمی از محور مقاومت، مطالبات مردم عراق را وسیله عقده گشایی خودشان قرار داده اند و بوق های رسانه ای وابسته به رژیم صهیونیستی و سعودی ها سعی دارند با بزرگ نمایی این مطالبات نزاع و درگیری را در منطقه ایجاد کنند.
وی افزود: آن‌ها گمان می کنند با ایجاد این درگیری ها و سرنگونی دولت فعلی عراق و تحت‌الشعاع قرار دادن اربعین و شکستن خط مقاومت می توانند به اهداف خود برسند.
امام جمعه کرج گفت: در چند ماه اخیر دشمن با ضربات پی در پی مقاومت در یمن، سوریه، لبنان و عراق رو برو شده و محور مقاومت سنگر به سنگر در حال پیشروی است و هیچ فشاری هم نتوانسته محور مقاومت را متوقف کند بنابراین دست به دامان اعضای حزب شکست خورده بعث شده‌اند تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای محور مقاومت توجه دنیا را از حرکت عظیم اربعین منحرف کنند.
وی در پایان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی قانونگذاری با موضوع انتخابات از سوی رهبری معظم انقلاب، عنوان کرد: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و تاکید رهبری معظم انقلاب ابلاغ این سیاست‌ها به قوای سه گانه بود و سه قوه موظف هستند که اقدامات لازم را برای اجرای درست این سیاست‌ها به کار گرفته و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند.
انتهای پیام

 

انتهای پیام
captcha