خروجی هر تصمیمی، امنیت و آرمش برای مردم باشد
کد خبر: 3847166
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

خروجی هر تصمیمی، امنیت و آرمش برای مردم باشد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه خروجی هر تصمیم و حرکتی در جامعه، باید امنیت و آرامش برای مردم باشد، تعامل و هماهنگی نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس را در این مسیر بسیار موثر دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 12 مهرماه در نشست با نمایندگان مجلس این استان که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، گفت: شما به عنوان نمایندگان مردم باید خواسته‌ها و مطالبات مردم را به پلیس انتقال دهید تا ما بتوانیم امنیت و آرامش را بیش از پیش برای آن‌ها فراهم کنیم.
وی گفت: خروجی هر تصمیم و حرکتی در جامعه، باید امنیت و آرامش برای مردم باشد و تعامل و هماهنگی نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس در این مسیر بسیار موثر است.
حبیبی همچنین امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز نیز گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم همواره سعی می‌کند به گونه‌ای اقدامات خود را انجام دهد تا آرامش و امنیت را برای مردم فراهم کند.
وی با بیان اینکه طی 6 ماه اول سال جاری با تعامل و همکاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی توفیقات خوبی به دست آمد، گفت: طی این مدت، متوفیان حوادث رانندگی در سطح استان 6 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان فارس مواد مخدر را توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در سطح استان پهناور فارس در 6 ماه اول سال جاری کشف شده است؛ در این مدت علی‌رغم افزایش سرقت‌های خرد با توجه به شرایط اقتصادی کشور، کشفیات سرقت در سطح استان 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
حبیبی بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده صحیح از فضای مجازی در جامعه تأکید کرد و افزود: در حال حاضر فضای مجازی به یک فضای حقیقی تبدیل شده است و آسیب‌های اجتماعی فراوانی را بر جامعه وارد ساخته است.
وی گفت: در سال جاری با افزایش 150 درصدی پرونده‌های ورودی به پلیس فتا مواجه بوده‌ایم که به تبع آن جرایم حوزه فضای مجازی نیز افزایش داشته است.
انتهای پیام 
انتهای پیام
captcha