جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی با مدیران عامل بانک‌ها درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی
کد خبر: 3847791
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
آقاپورعلیشاهی تشریح کرد:

جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی با مدیران عامل بانک‌ها درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی

گروه اقتصاد ــ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جزئیات جلسه روز گذشته اعضای این کمیسیون با مدیران عامل بانک‌ها را تشریح کرد.

معصومه آقاپور‌علیشاهی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره جلسه روز گذشته 13 مهرماه اعضای این کمیسیون با مدیران عامل بانک‌ها اظهار کرد: این جلسه در راستای تعامل و هم‌اندیشی مابین کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل بانک‌ها درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: این طرح بانکداری دارای سه بخش اصلی است که یکی از این موارد در مورد بانک مرکزی، دیگری در مورد طرح بانکداری و سومین مورد هم درباره تأسیس بانک توسعه است.

منتخب مردم شبستر در خانه ملت یادآور شد: در این جلسه که حدود سه ساعت و نیم به طول انجامید، نظرات متفاوتی بیان شد تا موقعی که این طرح وارد صحن علنی مجلس می‌شود، یک وفاق ملی در رابطه با آن در زمینه‌های مختلف از جمله در مورد نحوه اجرا، عاملان اقتصادی و مجریانی که قرار است این طرح را اجرا کنند وجود داشته و منافع همه مردم در این طرح دیده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: همچنین تلاش ما بر این است که این طرح در نهایت به گونه‌ای باشد که عدالت و انصاف در آن وجود داشته باشد و با رعایت ضوابط قانون اساسی بتوانیم آن را اجرا کنیم.

 

انتهای پیام
captcha