صدور ۳۰ هزار برگ تردد موقت برای زائران البرزی
کد خبر: 3848559
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲

صدور ۳۰ هزار برگ تردد موقت برای زائران البرزی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی البرز، گفت: از ابتدای ماه صفر ۳۰ هزار برگ مجوز عبورموقت در استان البرز صادرشده که این رقم تا اربعین افزایش خواهد داشت.

صدور 30 هزار برگ تردد موقت برای زائران البرزی

سردارعباسی، رئیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه تعداد درخواست‌ها برای پیاده روی اربعین حسینی در این استان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، افزود: از ابتدای ماه صفر ۳۰ هزار برگ مجوز عبورموقت در استان البرز صادرشده که این رقم تا اربعین افزایش خواهد داشت.

وی افزود: روزانه یک هزار و ۵۰۰ درخواست از طریق مراجع ذیربط به اداره گذرنامه برای صدور مجوز به کشور عراق ارجاع می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برگه عبور موقت یک ماهه برای کسانی که هم‌اکنون برای اخذ گذرنامه اقدام کرده‌اند صادر می‌شود و زائران می‌توانند با این برگه تردد کرده و بعد از مراجعت از سفر، گذرنامه اصلی به آدرس محل سکونت آنها ارسال می‌شود.

عباسی گفت: افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند باید به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه و با ارائه مدارک لازم برای صدور گذرنامه اقدام به قید شود که برای سفر به اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: صدور برگ تردد سفر اربعین رایگان است و فقط هزینه صدور گذرنامه دریافت پرداخت شود.

عباسی از زائران اربعین حسینی خواست به هیج عنوان درطول سفر گذرنامه خود را دراختیار افرادغیر قرارندهند و از مدارک هویتی خود به دقت مراقبت کنند.

انتهای پیام
captcha