اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در مهدهای کودک روستایی البرز
کد خبر: 3848896
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵

اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در مهدهای کودک روستایی البرز

گروه اجتماعی- مدیرکل بهزیستی البرز از اجرای طرح یک وعده غذای گرم رایگان در مهدهای روستایی استان خبرداد و گفت: این طرح به مدت ۹۰ روز درتمام مهدهای کودک روستایی اجرا می‌شود.

اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در مهدهای کودک روستایی البرز

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح یک وعده غذای گرم رایگان در مهدهای روستایی استان خبرداد و گفت: این طرح به مدت ۹۰ روز درتمام مهدهای کودک روستایی اجرا می‌شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از اختلالات وزن و کوتاهی کودکان ناشی از کم‌خواری است و از سال‌ها قبل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه مداخلات هدفمندی را پی گرفته بهزیستی نیز به نوبه خود در تلاش برای اقدامات موثر در این زمینه است.
حیدری بیان کرد: سو تغذیه ناشی از کمبود مواد مغذی آسیب‌زا بوده و می‌تواند بستر مخرب و زنجیره‌ای از معضلات سلامتی را رقم بزند که علاوه برکاهش کیفیت زیست و عمر مفید فرد، هزینه‌های سربار در حوزه درمان را سبب شود.
وی تاکید کرد: بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی در تلاش است تا با اجرای طرح مختلف تغذیه سالم از جمله یک وعده‌غذایی گرم برای سلامتی کودکان در مهدهای کودک تحت پوشش خود اقدامات موثری را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha