انتشار کتاب «انسان 250 ساله» رهبر انقلاب در تایلند
کد خبر: 3849653
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

انتشار کتاب «انسان 250 ساله» رهبر انقلاب در تایلند

گروه بین‌الملل ــ کتاب انسان 250 ساله اثر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای(مد ظله العالی) به زبان تایلندی در بانکوک منتشر شد.

انتشار کتاب «انسان 250 ساله» رهبر انقلاب در تایلند

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی ایران در بانکوک با اعلام این خبر گفت: این کتاب به وسیله «عبدالله مناجیت» از اندیشمندان و مؤلفان با سابقه تایلند، در دو قسمت ترجمه و در حال حاضر جلد نخست آن در شمارگان یک هزار نسخه از سوی انتشارات «وقایع» این کشور منتشر شده است و در نمایشگاه کتاب بانکوک در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

 عبدالله مناجیت پیش از این نیز کتاب چهل حدیث حضرت امام(ره) را ترجمه کرده که از سوی همین ناشر منتشر و اخیراً به چاپ سوم رسیده است.

گفتنی است؛ حسنخانی که هفته گذشته در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب بانکوک شرکت داشت، طی دیدار با ناشران مسلمان از غرفه این ناشر نیز بازدید و در این ارتباط به گفت‌و‌گو پرداخت.

این کتاب که از زبان انگلیسی به تایلندی ترجمه شده است، با تأخیر چند روزه در نمایشگاه کتاب بانکوک عرضه شد.

انسان ۲۵۰ ساله کتابی شامل مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است. مطالب کتاب، از میان سخنان رهبر ایران در بازه اردیبهشت ۱۳۵۹ تا اسفند ۱۳۸۹ انتخاب شده‌است.

انتهای پیام
captcha