برگزاری مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در نظرآباد
کد خبر: 3850826
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

برگزاری مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در نظرآباد

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: همزمان با سراسر کشور مسابقه قرآنی اشک‌ها و عبرت‌ها در شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در نظرآباد

مریم مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های گوناگون فرهنگی و قرآنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای اقشار مختلف جامعه گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان اشک‌ها و عبرت‌ها را برای علاقمندان اعم از قرآن آموزان، مدیران مؤسسات قرآنی، کارکنان ادارات و خانواده‌های آنان برگزار کند.
وی بیان کرد: نظرآباد دارای ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی غنی و بسیاری است که در تلاش هستیم با برگزاری این قبیل طرح‌های کشوری و استانی، افزون بر تقویت توانمندی این افراد آن‌ها را در سطح ملی نیز مطرح و معرفی کنیم.
این مسئول بیان کرد: مسابقه در روز چهارشنبه یکم آبان ماه ۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه arbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب «پس از50 سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)» نوشته مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.
مقدم گفت: شرکت‌کنندگان شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با کسب حدنصاب قبولی در این مسابقه می‌توانند از گواهی‌نامه آموزشی با عنوان «مردم سالاری دینی» به مدت ۱۲ ساعت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha