پیاده‌روی اربعین نماد قدرت‌نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان است
کد خبر: 3851682
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

پیاده‌روی اربعین نماد قدرت‌نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سیل خروشان جمعیت عاشقان و دلباختگان به امام حسین(ع) خط بطلانی بر همه تبلیغات سو علیه اسلام و نماد قدرت نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان اسلام است.

پیاده‌روی اربعین نماد قدرت‌نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان است

به گزارش ایکنا از البرز، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، 30 مهرماه در مراسم تجلیل از زحمات عوامل موثر ناجای البرز در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین به نماد قدرت و عظمت اسلام تبدیل شده است.
وی افزود: سیل خروشان جمعیت عاشقان و دلباختگان به امام حسین(ع) خط بطلانی بر همه تبلیغات سو علیه اسلام و نماد قدرت نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان اسلام است.
این مسئول با اشاره به اینکه مردم خواستار پلیس مقتدر هستند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی پلیس یک نیروی اجتماع محور است و این موضوع باعث ضرورت همکاری و مشارکت مردم در تامین امنیت می‌شود.
محمدیان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان انتظامی البرز گفت: پلیس البرز در هفته ناجا با ارائه خدمات مضاعف و برنامه‌های متنوع همانند سال های گذشته در انجام ماموریت های خود موفق عمل کرد.
وی ادامه داد: علی‌رغم تقارن هفته ناجا با ایام اربعین حسینی و اعزام تعدادی از همکارانمان به مرزهای کشور برای خدمت به زوار امام حسین(ع)، شما عزیزان با مجاهدت و تلاش مضاعف همه برنامه‌های فشرده هفته ناجا را به نحو احسن به اجرا گذاشتید.
محمدیان یادآور شد: نیروی انتظامی نقش پر رنگی در تامین نظم و امنیت زائران عتبات عالیات در ایام اربعین دارد و تعدادی از همکاران ما نیز توفیق خدمت به زوار را داشتند که بدون شک اجر و ثواب زیادی را کسب خواهند کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه باید در برابر افرادی که قانون را زیرپا می‌گذارند ایستاد، گفت: قانون فصل الخطاب همه امور است و هرکس که خلاف قانون را انجام دهد پلیس با قاطعیت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha