بودجه آژانس «آنروا» امروز به پارلمان اروپا ارائه می‌شود
کد خبر: 3852045
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

بودجه آژانس «آنروا» امروز به پارلمان اروپا ارائه می‌شود

گروه بین‌الملل ــ مدیرکل امور آوارگان فلسطینی در سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که بودجه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» امروز به منظور تصویب در پارلمان اروپا ارائه خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، احمد حنون، مدیرکل امور آوارگان فلسطینی در سازمان آزادای‌بخش فلسطین تصریح کرد: حمایت‌های مالی اتحادیه اروپا از آوارگان فلسطینی، امکان گذر از فشارهای آمریکا بر آژانس آنروا را تقویت و امیدهای رژیم صهیونیستی برای حذف و نابودی این نهاد بین‌المللی را نقش بر آب می‌کند.

وی بر ضرورت تشدید تحرکات بین‌المللی برای جلب حمایت مالی از آژانس آنروا تأکید کرد.

پیر کرینبول، کمیساریای عالی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» اوایل ماه جاری تأکید کرد که 3 کشور به طور موقت کمک مالی خود به این آژانس را متوقف کرده‌اند.

کرینبول اظهار کرد: این 3 کشور در انتظار نتایج تحقیقات در زمینه ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره آژانس آنروا هستند.

رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته تبلیغات منفی زیادی علیه آژانس آنروا کرده و مدعی شده که این آژانس برای اهدافی غیر از خدمت‌رسانی به آوارگان فلسطینی تلاش می‌کند. کرینبول ادعاهای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت رد کرد.

یادآور می‌شود، آژانس آنروا به دنبال قطع کمک‌های مالی آمریکا و اقدامات و تحرکات این کشور علیه این نهاد بین‌المللی با بحران مالی مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha