20 آبان؛ زمان برگزاری ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) در گراش
کد خبر: 3852147
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

20 آبان؛ زمان برگزاری ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) در گراش

گروه فرهنگی ـ ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) با حضور شاعران و پژوهشگران آئینی کشور و شاعران استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر مكرم اسلام(ص)، ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) به میزبانی گراش برگزار می‌شود.
این شب شعر با حضور شاعران و پژوهشگران آئینی كشور و شاعران استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر در تاریخ 20 آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
شب شعر مذكور با محوریت شعر کوتاه مذهبی در قالب‌های رباعی، دوبیتی، رباعی نیمایی، طرح، هایکو و دیگر قالب‌های شعر کوتاه و با موضوعات دینی با اولویت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اجرا می‌شود.
شاعران و علاقه‌مندان تا 14 آبان‌ماه مهلت دارند که آثار خود را به پست الکترونیکgerash@gmail.com ارسال کنند و هر شاعر با حداکثر 14 اثر می‌تواند در این دوره از شب شعر شرکت کند.
شرکت در این شب شعر محدودیت سنی ندارد و اسامی 7 شاعر برگزیده هفدهم آبان‌ماه اعلام می‌شود. این شب شعر تا پیش از این همزمان با رحلت پیامبر(ص) در آخر ماه صفر برگزار می‌شد که امسال به بعد از این ماه موکول شده است.

انتهای پیام
captcha