اعلام فراخوان سومین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان
کد خبر: 3852968
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

اعلام فراخوان سومین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- فراخوان سومین دوره طرح دانشجو معلم قرآن از امروز، ششم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان کردستان اعلام شد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان سومین دوره طرح دانشجو معلم قرآن از امروز، ششم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان کردستان اعلام شد.
وی افزود: در دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم دانشجویان رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف استان کردستان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره اقدام کنند و این طرح هرساله از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد: طرح دانشجو معلم قرآن کریم در قالب دوره آموزشی 100 ساعته و در درس‌های روش تدریس، روخوانی و روان‌خوانی، تدبر در قرآن و سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: ثبت‌نام در این طرح قرآنی رایگان بوده است و به فراگیران این دوره گواهینامه معتبر از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود.
آوج با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا 15 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود در این طرح اقدام کنند، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح گسترش و توسعه معرفت قرآنی  بین دانشجویان، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در بخش‌های مختلف قرآنی، فراهم کردن فضایی برای فعالیت دانشجویان علاقه‌مند قرآنی برای فعالیت‌های قرآنی و استفاده از روحیه پویا و شاداب جوانان دانشجو برای انتشار فرهنگ قرآنی در کشور عنوان‌شده است.
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح تعدادی از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، پس از شرکت در کلاس‌ها، کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی و کسب مهارت لازم، آماده تعلیم آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به دیگر دانشجویان می‌شوند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به جهاددانشگاهی کردستان واقع در سه‌راه جهاد، سایت اداری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۲۴۰۴۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha