آغاز مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور/ رقابت 200 دانشجو در بخش آوایی
کد خبر: 3854215
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
از شامگاه امروز/

آغاز مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور/ رقابت 200 دانشجو در بخش آوایی

گروه مسابقات ــ مراسم افتتاحیه مرحله کشوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شامگاه امروز 12 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی دانشگاه پیام نور و به میزبانی استان کرمان آغاز می‌شود.

آغاز مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور / رقابت 200 دانشجو در بخش آوایی

به گزارش ایکنا؛ مرحله کشوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شامگاه امروز 12 آبان‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه رسماً آغاز می‌شود و تا صبح روز سه‌شنبه 14 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این جشنواره که در آن 200 دانشجوی شرکت کننده و 60 مهمان قرآنی حضور دارند، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری دانشگاه پیام نور و به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های این دوره از جشنواره نیز از صبح روز دوشنبه 13 آبان‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هتل‌های محل اسکان متسابقان به صورت مجزا برگزار آغاز می‌شود. این رقابت‌ها که در بخش آوایی و در رشته‌هایی همچون قرائت، حفظ و اذان برگزار می‌شود تا پایان روز 13 آبان‌ماه پایان می‌یابد و مراسم اختتامیه نیز صبح روز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در شش بخش و 33 رشته برگزار می‌شود و رقابت‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف تا پیش از آغاز بخش آوایی پایان یافته و نفرات برتر نیز مشخص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha