کد خبر: 3855335
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

مادر شهیدان علی‌خانی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان علی‌خانی به فرزندان شهیدش پیوست گروه اجتماعی ـ مرحومه حاجیه خانم سبزگل عابدی، مادر شهیدان «حسین و یوسف علی‌خانی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحومه حاجیه خانم سبزگل عابدی، مادر شهیدان حسین و یوسف علی‌خانی از شهدای شهرستان نی‌ریز در سن ۸۹ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه امروز پنج‌شنبه، 16 آبان از ساعت ۱۰ صبح در روستای تل مهتابی واقع در بخش مرکزی شهرستان نی‌ریز تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
به‌همین مناسبت مراسم بزرگداشتی نیز امروز بعدازظهر از ساعت 14 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای تل مهتابی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، بسیجی شهید حسین علی‌خانی ۱۱ اسفند سال ۱۳۶۲ در جبهه جنوب به شهادت رسید و یوسف علی‌خانی نیز سوم دی سال ۱۳۶۶ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha