مجلس اعلای شیعیان لبنان ترور رهبران مقاومت فلسطین را محکوم کرد
کد خبر: 3856760
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

مجلس اعلای شیعیان لبنان ترور رهبران مقاومت فلسطین را محکوم کرد

گروه بین‌الملل ــ شیخ عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از المنار؛ شیخ عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان، امروز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه با صدور بیانیه‌ای ترور فرماندهان مقاومت فلسطین را محکوم کرد.

وی در این بیانیه تأکید کرد: بهترین پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، متحد شدن کشورهای اسلامی و مسلمانان با یکدیگر است، به این شکل می‌توان مانع توطئه‌ها و تجاوزهای اسرائیل شد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان با تأکید بر ضرورت حمایت از فلسطین و محور مقاومت تصریح کرد: حمایت از مسئله فلسطین از نظر اخلاقی و انسانی واجب است و این کار می‌تواند مانع اقدامات خصمانه اسرائیل ‌شود.

یادآور می‌شود، منزل «بهاء ابوالعطا» معروف به «ابوسلیم» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گردان‌های قدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد امروز از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در محله «الشجاعیه» غزه هدف قرار گرفت و در این حمله او و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند وی نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای مقاومت در نوار غزه هم در واکنش به این حملات رژیم صهیونیست، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی را با ده‌ها راکت هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات تاکنون بیش از ۱۵۰ راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

انتهای پیام
captcha