سرایا القدس: اجازه بازگشت سیاست ترور را نخواهیم داد
کد خبر: 3856776
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

سرایا القدس: اجازه بازگشت سیاست ترور را نخواهیم داد

گروه بین‌الملل ــ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اجازه بازگشت سیاست ترور را نخواهیم داد و دشمن نتیجه ترور رهبران مقاومت را خواهد دید.

به گزارش ایکنا، به نقل از اسپوتنیک؛ ابوحمزه، سخنگوی سرایا القدس (گردان‌های قدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه گفت: اسرائیل نمی‌تواند هر وقت و به هر شکل که بخواهد این جنگ را تمام کند.

وی افزود: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که سیاست ترور بازگردد و دشمن به زودی نتیجه ترور رهبران و اعضای مقاومت را خواهد دید.

ابوحمزه در ادامه، مسئولیت کامل نتایج و پیامدهای ترور فرماندهان مقاومت را متوجه اسرائیل دانست و گفت: طی ساعات آینده، عنوان جدیدی به لیست شکست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اضافه خواهد شد.

یادآور می‌شود، منزل «بهاء ابوالعطا» معروف به «ابو سلیم» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گردان‌های قدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد امروز، ۲۱ آبان‌ماه، از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در محله «الشجاعیه» غزه هدف قرار گرفت و در این حمله او و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند وی نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. نیروهای مقاومت در نوار غزه هم در واکنش به این حملات رژیم صهیونیست، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی را با ده‌ها راکت هدف قرار دادند.

انتهای پیام
captcha