جزئیاتی از جلسه نمایندگان دو اتحادیه قرآنی با دبیر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی
کد خبر: 3856832
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

جزئیاتی از جلسه نمایندگان دو اتحادیه قرآنی با دبیر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه مشترکی با حضور نمایندگانی از دو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

آخرین جزئیات از اتحادیه مدغم قرآنی / پیش‌بینی زمان آغاز به کار

جلسه بررسی آخرین وضعیت ادغام دو اتحادیه‌ قرآنی کشور روز گذشته، 21 آبان با حضور هشت نماینده از طرف اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و هشت نماینده از طرف مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور و نیز مهدی محمدی،‌ دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مهدی محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی این وزارتخانه، در گفت‌وگو با ایکنا؛‌ در مورد مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و بنا بر این شد تا دوستان از هر دو طرف مجدداً با اعضای مجامع عمومی خود در دو اتحادیه مشورت داشته باشند تا در اسرع وقت جلسه آتی برپا شود.

وی افزود: خوشبختانه در چند جلسه‌ای که با دوستان داشته‌ایم، همه یک هدف را دنبال می‌کردند و آن رفع مشکل است. از طرف دیگر کارها به خوبی پیش می‌رود و قلوب به هم نزدیک شده و همه عزم را جزم کرده‌اند تا با مودت کارها به پایان برسد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به روندی که طی می‌شود، پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده اتحادیه مدغم کار خود را شروع کند.

یادآور می‌شود، با دستور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بررسی فرآیند چندساله و پر از فراز و نشیب ادغام دو اتحادیه قرآنی کشور و حل و فصل آن به هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است. برای مشاهده بیانیه دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اینجا کلیک شود.

انتهای پیام
captcha