توزیع غذای گرم بین نیازمندان زاهدانی
کد خبر: 3857476
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

توزیع غذای گرم بین نیازمندان زاهدانی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد زاهدان گفت: در طول هفته وحدت و به‌مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام‌(ص)، غذای گرم بین اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زاهدان توزیع شد.

محمد کیخا، رئیس کمیته امداد شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در طول هفته وحدت و به‌مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، غذای گرم بین اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زاهدان توزیع شد.

وی افزود: برای طبخ این تعداد غذای گرم مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده‌ که از طریق کمک‌های خیران و امدادگران این نهاد تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد زاهدان با بیان اینکه این غذاها بین خانوارهای ایتام، مددجویان تحت حمایت و خانوارهای نیازمند در سطح شهرستان زاهدان توزیع شده است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که افراد مستحق شناسایی شوند و کمک‌ها به دست نیازمندان برسد.

کیخا افزود: یکی از برنامه‌های این نهاد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، محرم و صفر، هفته وحدت و غیره اطعام ایتام و برپایی سفره‌های آسمانی است که این نهاد به‌عنوان متولی امور نیازمندان نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: هدف کمیته امداد امام‌(ره) فراهم کردن زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و در این راستا امسال دو برنامه ویژه ایجاد اشتغال و تأمین مسکن خانوارهای تحت حمایت در اولویت قرار دارد.

رئیس کمیته امداد زاهدان گفت: در طول سال در چند نوبت غذای گرم، بسته‌های غذایی و لوازم التحریر، بسته‌های بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha