اجرای طرح «معلم آینده‌ساز» در مدارس البرز
کد خبر: 3857828
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

اجرای طرح «معلم آینده‌ساز» در مدارس البرز

گروه فرهنگی- رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز از اجرای طرح معلم آینده‌ساز ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان خبرداد و گفت: این طرح با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «معلم آینده‌ساز» در مدارس البرز

مجتبی آمرکاشی، رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: طرح معلم آینده‌ساز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، ایجاد مقابله با جنگ نر ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی درمدارس این استان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نقش معلم در مسیر توسعه جامعه بسیارمهم و تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: معلم آینده با هدف نقش‌آفرینی موثر فرهنگیان بسیجی در تعلیم و تربیت و به کارگیری بسیجیان در جهت تقویت و ارتقای آموزش و پرورش کشور با همکاری آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین پی‌ریزی شده است.
این مسئول بیان کرد: در سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری است و همواره نقشه راه و حرکت فرهنگیان به شمار می آید با توجه به راهبرد ۱۱ و ۱۲ این سند، ارتقای معرفت، بصیرت دینی و انقلابی و سیاسی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاق معلمان و دانش‌آموزان و مشارکت برای ارتقای معنوی خانواده مورد تایید است.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز یادآورشد: اجرای این طرح در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف در زمینه امور فرهنگی، امور اجتماعی و امور اقتصادی در مدارس است.
آمرکاشی با بیان اینکه برای تبیین این طرح، دوره‌های توانمندسازی برای فرهنگیان بسیجی البرز پیش‌بینی شده است، افزود: این دوره توانمندسازی در مدارس نیز در قالب تیمی برای دانش‌آموزان با حضور مدیر مدرسه، معاون پرورشی ، نماینده انجمن اولیا و نماینده معلمان برگزار می‌شود.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز ادامه داد: در این طرح انتخاب معلمان با انگیزه، توانمند والگوپذیر توسط دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.
این مسئول افزود: ۱۱ عنوان برنامه برای طرح معلم آینده‌ساز در نظر گرفته شده است که توانمندسازی اعضا درگام وحفظ انسجام با برنامه‌هایی چون نشست‌های روشنفکری و بازدیدهای علمی در مرحله بعدی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha