امکان بهره‌مندی 107 هزار مدرسه از برنامه «زنگ آسمانی»
کد خبر: 3857865
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

امکان بهره‌مندی 107 هزار مدرسه از برنامه «زنگ آسمانی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه آموزش رادیو قرآن از امکان بهره‌مندی 107 هزار مدرسه در سراسر کشور از برنامه «زنگ آسمانی» این شبکه رادیویی خبر داد.

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش رادیو قرآن در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: برنامه «زنگ آسمانی» برنامه مشارکتی رادیو قرآن با اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است که 107 هزار مدرسه در سراسر کشور می‌توانند به صورت اختیاری از آن استفاده کنند.

مدیر گروه آموزش رادیو قرآن ادامه داد: این برنامه با اهداف پرداختن به حفظ جزء 30 قرآن کریم در راستای طرح قرآن؛ کتاب زندگی(بشارت 1453) تولید و پخش می‌شود.

فراهانی افزود: این برنامه در سه آیتم تلاوت نوجوان(بهره‌گیری از تلاوت 12 قاری نوجوان خوش‌خوان سراسر کشور که در استودیوهای رادیو قرآن تولید و ضبط شده است)، ترجمه آیات تلاوت شده و ارائه یک نکته از مفاهیم قرآن  توسط حجت‌الاسلام محمدحسین اسفندیاری ارائه می‌شود.

مدیر گروه آموزش رادیو قرآن تصریح کرد: این برنامه هر روز از ساعت 7:30 به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود و مدارس مختلف سراسر کشور که مراسم صبحگاهی آن‌ها در ساعت 7:15 و یا 7:45 است، می‌توانند برنامه را به صورت کامل از طریق پیام‌رسان رادیو قرآن در سروش به نشانی radioghoran@ و یا پیام‌رسان برنامه به نشانی zangeasemani@ دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha