هیچ کالایی به بهانه قیمت بنزین گران نشده است/ با تخلفات برخورد می‌کنیم
کد خبر: 3857894
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
معاون رئیس سازمان تعزیرات به ایکنا خبر داد:

هیچ کالایی به بهانه قیمت بنزین گران نشده است/ با تخلفات برخورد می‌کنیم

گروه اقتصاد ــ محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که توسط مسئولان مربوطه انجام گرفته، در زمینه کالاها و خدمات هنوز افزایش قیمتی مشاهده نشده و طبیعتاً اگر افزایش قیمتی را مشاهده کنیم برای آن پرونده تشکیل شده و بعد از رسیدگی حکم لازم صادر خواهد شد.

هیچ کالایی به بهانه قیمت بنزین گران نشده است/ با تخلفات برخورد می‌کنیم

محمدعلی اسفنانی، معاون رئیس سازمان تعزیرات کشور و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تمهیدات سازمان تعزیرات برای ممانعت از تأثیر گرانی بنزین بر روی سایر کالاها اظهار کرد: چون تأکید رهبر معظم انقلاب هم بر عدم افزایش قیمت‌ها به بهانه قیمت بنزین است لذا در راستای همین هدف، پیرو جلسات متعددی که ستاد تنظیم بازار درباره ممنوعیت افزایش قیمت کالاها داشت، ما هم به عنوان یک مرجع شبه‌قضایی که به تخلفات رسیدگی می‌کند، هم نظارت‌ها را اضافه کردیم و هم شعب سیار ما در قالب گشت‌های مشترک افزایش پیدا کردند.

همراهی با سایر دستگاه‌ها در نظارت بر بازار

وی ادامه داد: هدف ما این است که کاملا همراه با بازرسان اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و اتحادیه‌های اصناف، نظارت بر بازار را تشدید کرده و با افزایش قیمت‌ها برخورد کنیم.

اسفنانی گفت: خوشبختانه طبق بررسی‌هایی که توسط مسئولان مربوطه انجام گرفته، در زمینه کالاها و خدمات هنوز افزایش قیمتی مشاهده نشده و طبیعتاً اگر افزایش قیمتی را مشاهده کنیم برای آن پرونده تشکیل شده و بعد از رسیدگی حکم لازم صادر خواهد شد.

مردم تخلفات را به ما گزارش دهند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران یادآور شد: مردم هم می‌توانند ما را از طریق سامانه 135 در جریان تخلفات بگذارند تا با ‌گرانی‌‌هایی که به بهانه افزایش نرخ بنزین صورت می‌گیرد برخورد کنیم.

اسفنانی در پایان تأکید کرد: البته تاکنون تخلفی در این زمینه گزارش نشده و خوشبختانه بازار از ثبات برخوردار است و با توجه به تأمین کالاهای مورد نیاز، گزارش‌های ما حاکی از آن است که تا الان گزارش کمبود کالا یا افزایش قیمت نداشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha