زمان برگزاری مسابقات قرآن نزاجا منطقه جنوب كشور تغییر یافت
کد خبر: 3858821
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

زمان برگزاری مسابقات قرآن نزاجا منطقه جنوب كشور تغییر یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب كشور بنا بود كه طی روزهای 27 تا 29 آبان‌ماه جاری برگزار شود اما این زمان به تاریخ 7 تا 9 آذرماه جاری تغییر یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به میزبانی این تیپ در برگزاری مسابقات قرآن منطقه جنوب كشور گفت: بنا بود كه مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب كشور طی روزهای 27 تا 29 آبان‌ماه در شیراز برگزار شود.
وی افزود:‌ به دلیل اتفاقات اخیر، این تاریخ تغییر كرد و به یاری خدا مسابقات مذكور طی روزهای 7 تا 9 آذرماه‌ جاری در شیراز برگزار خواهد شد.
برهانی‌نسب، مكان برگزاری این مسابقات را حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز اعلام كرد و گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه، 7 آذرماه جاری در این حرم مطهر و اختتامیه آن نیز در روز شنبه، 9 آذرماه در همان مكان برگزار می‌شود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز بیان كرد: ۲۵۰ نفر از كاركنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مسابقات رقابت می‌كنند.
وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم سطح یك و دو، حفظ یك، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و كل و همچنین اذان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha