اهدای قرآن از سوی ایران به حوزه علمیه کراچی
کد خبر: 3859142
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

اهدای قرآن از سوی ایران به حوزه علمیه کراچی

گروه بین‌الملل ــ نسخه‌هایی از قرآن از سوی نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی پاکستان به حوزه علمیه «جامعة الاطهار» این شهر اهدا شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 200 نسخه قرآن را به درخواست مسئولان و مربیان قرآنی به مرکز قرآنی بانوان بیت فاطمه، حوزه علمیه جامعة الاطهار و بخش قرآنی جامعة المصطفی(ص) العالمیه اهدا کرد.

همچنین به همین مناسبت نمایشگاه کتاب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (29 و 30 آبان‌ماه) با همکاری دانشگاه امام خمینی(ره) و جامعة المصطفی(ص) العالمیه در کراچی در دانشگاه امام خمینی(ره) این شهر برگزار و در آن 300 جلد از مکتوبات ایرانی با موضوعات دینی، اسلامی و زبان و ادبیات فارسی به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه دو روزه که در آن بیش از 200 عنوان کتاب در حوزه‌های دینی، اسلامی، تاریخی، فلسفی، فرهنگی و زبان و ادبیات فارسی به نمایش درآمد، مورد استقبال مراجعین به ویژه اساتید و دانشجویان قرار گرفت.

بهرام کیان، وابسته فرهنگی ایران در کراچی با حضور در نمایشگاه از همکاری مسئولان دانشگاه امام خمینی(ره) و جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی همچنین به مناسبت بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و به منظور توسعه و گسترش روابط دوجانبه و ترویج کتابخوانی 300 جلد از کتاب‌های موجود در این نمایندگی را به دانشکده معارف اسلامی دانشگاه کراچی، گروه فارسی این دانشگاه، حوزه علمیه دانشگاه امام خمینی(ره) و جامعة المصطفی(ص) العالمیه اهدا کرد.

انتهای پیام
captcha