رقابت 27 حافظ کل در مرحله دوم مسابقات ملی قرآن قطر  
کد خبر: 3859149
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

رقابت 27 حافظ کل در مرحله دوم مسابقات ملی قرآن قطر  

گروه بین‌الملل ــ 27 حافظ کل قرآن در آخرین روز مرحله دوم بیست‌وششمین دوره مسابقات ملی قرآن «شیخ جاسم بن محمد بن ثانی» قطر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه روزنامه قطری «العرب»، مرحله دوم بیست و ششمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن «شیخ جاسم»، امروز با رقابت 27 حافظ کل قرآن در بخش آقایان و در دو گروه حافظان خاص مقیم قطر و سایر حافظان قرآن مقیم این کشور در حال برگزاری است.
 
در رقابت‌های امروز، 14 حافظ قرآن از گروه حافظان خاص مقیم قطر(ملیت‌های مقیم این کشور) که شامل ائمه جمعه، مؤذنان، قاریان و مربیان قرآن است، در نوبت صبح رقابت کردند و 13 حافظ قرآن نیز از گروه سایر حفاظ در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.

در رقابت‌های روز گذشته نیز گروهی از شهروندان زن و مرد قطری و همچنین بانوان مقیم قطر که به مرحله دوم راه یافته‌اند، در رشته حفظ کل قرآن همراه با ترتیل و تجوید به رقابت پرداختند. 

یادآور می‌شود، آزمون مرحله نخست این دوره از مسابقات «شیخ جاسم» در رشته حفظ کل قرآن از ۱۶ تا ۲۱ نوامبر (۲۵ تا ۳۰ آبان) برگزار شد؛ آزمون مرحله دوم نیز از دیروز، 2 آذرماه، آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.
 
مرحله نهایی این رقابت‌ها در روزهای ۲۵ و ۲۶ نوامبر (۵ و ۶ آذرماه) برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه این مسابقات و تجلیل از برگزیدگان آن در اوایل ماه دسامبر آینده برگزار خواهد شد.
 
رشته حفظ کل قرآن کریم همراه با ترتیل و تجوید این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در سه گروه شهروندان قطری، گروه حافظان خاص مقیم قطر شامل ائمه جمعه، مؤذنان، معلمان قرآن و قاریان معروف و سایر حافظان مقیم قطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha