اعزام هوایی زائران عتبات عالیات از فارس/ لزوم تكمیل اطلاعات تمام ودیعه‌گذاران حج
کد خبر: 3859156
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

اعزام هوایی زائران عتبات عالیات از فارس/ لزوم تكمیل اطلاعات تمام ودیعه‌گذاران حج

گروه اجتماعی ـ مدیر سازمان حج و زیارت فارس از انجام اعزام‌های هوایی زائران عتبات عالیات از این استان خبر داد و گفت:‌ بحمد الهی اعزام‌های هوایی زائران از اين استان به‌صورت هفتگی انجام می‌شود.

 

 

به گزارش ايكنا از فارس، بعد از توقف اعزام كاروان‌های عتبات عاليات از كشورمان، خبرها حاكی از آن است كه اعزام اين كاروان‌ها مجدداً آغاز شده است كه در استان فارس نيز اين مسئله محقق شده است.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس در اين رابطه به خبرنگار ايكنا گفت: بحمد الهی اعزام‌ هوایی زائران عتبات عالیات استان فارس از هفته گذشته انجام شده است و هر هفته یك پرواز از شیراز به سمت نجف انجام می‌شود.
وی، زمان اعزام‌های هوایی هفتگی زائران را سه‌شنبه هر هفته اعلام كرد و گفت: نخستین كاروان هوایی زائران عتبات عالیات از استان فارس در هفته گذشته اعزام شدند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس گفت:‌ عاشقان خاندان عصمت و طهارت جهت ثبت‌نام در این سفرها می‌توانند به دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان مراجعه كنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود باز هم از تمام ودیعه‌گذاران حج تمتع خواست تا با مراجعه به پایگاه https://reserve.haj.ir و یا دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان نسبت به تكمیل اطلاعات خود اقدام كنند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس بر این نكته تأكید كرد: تنها زائرانی می‌توانند در سال آینده به حج اعزام شوند كه حتماً اطلاعات خود را تكمیل كرده باشند.

انتهای پیام
captcha