گروه اجتماعی ـ مرحومه حاجیه خانم رباب ابدی عظیمزاده، مادر شهیدان «علیاکبر و غلامحسین عظیمی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 
به گزارش ایكنا از فارس، مرحومه حاجیه خانم رباب ابدی عظیمزاده، مادر شهیدان «علی اکبر و غلامحسین عظیمی» از شهدای شهرستان گراش در سن ۹۱ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه امروز چهارشنبه، ششم آذرماه در شهرستان گراش استان فارس تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
یادآور میشود، شهید غلامحسین عظیمی دوم اسفندماه سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و سردار شهید علی اکبر عظیمی نیز ۲۴ خردادماه سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ به فیض شهادت نائل شد.