استقبال بازاریان از «میز خدمت» بسیج وزارت اقتصاد در مورد مالیات
کد خبر: 3860535
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
فرمانده بسیج وزارت اقتصاد خبر داد:

استقبال بازاریان از «میز خدمت» بسیج وزارت اقتصاد در مورد مالیات

گروه اقتصاد ــ زمانی اظهار کرد: در راستای خدمت بیشتر به بازاریان، «میز خدمت» مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در بازار تهران برپا شد.

علیرضا زمانی، فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌هایی که به مناسبت هفته بسیج انجام دادیم اقدامات مؤثری بود که در زمینه «میز خدمت» هم در نماز جمعه تهران و هم در بازار صورت گرفت.

وی ادامه داد: ما در زمینه مالیات، بیمه و بانک، به ارائه خدمت به مردم پرداختیم. در مسجد امام خمینی(ره) بازار نیز این میز را دایر کردیم و ارتباط مستقیم با کف بازار برقرار شد. میز خدمت بسیج وزارت اقتصاد، در حوزه مالیات بسیار مورد استقبال بازاریان قرار گرفت.

زمانی بیان کرد: میز خدمت شامل کلیه خدماتی است که یک دستگاه به مردم ارائه می‌دهد لذا ما هم در حوزه‌های مختلفی همانند مالیات، این میز را دایر کردیم. برای مثال در مورد مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر مشاغل و همچنین مشاوره‌های مالیاتی، کارشناسان خبره خود را در این میز خدمت مستقر کردیم تا مشاوره‌های لازم را به کسبه، فعالان اقتصادی و اصناف بازار ارائه دهند.

فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: این میز خدمت با استقبال زیادی مواجه شد. حتی با آیت‌الله عالمی، امام جماعت مسجد بازار هم وارد مذاکره شدیم و ایشان هم از میز خدمت بسیج وزارت اقتصاد بازدید و از این اقدام تقدیر کردند و حتی تأکید شد که این میز به صورت دائمی در بازار مستقر شود.

وی در پایان اظهار کرد: اقدام دیگری که توسط مرکز بسیج وزارت اقتصاد انجام شد این بود که شعبات بانک‌ها و بیمه‌های خود در مسیر راهپیمایی علیه اغتشاشگران را به مراکزی برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از راهپیمایان تبدیل کردیم. 

انتهای پیام
captcha