جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3861067
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
در شیراز؛

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان فردا آغاز می‌شود

گروه مسابقات ــ مراسم افتتاحیه سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، فردا، 12 آذرماه آغاز می‌شود.

اعلام جزئیات آئین افتتاحیه سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویانبه گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، فردا، دوشنبه، 12 آذرماه، ساعت 9 صبح در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

این مراسم با تلاوت وحید سروستانی، قاری ممتاز استان فارس و حضور مهدی قبادی، به عنوان مجری برنامه آغاز می‌شود و در این مراسم، کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس به حاضران خیر مقدم می‌گوید و سپس گزارشی از روند این دوره از مسابقات ارائه می‌شود، در ادامه حجت‌الاسلام والسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به سخنرانی می‌پردازد.

در ادامه این مراسم، کلیپی درباره فرآیند اجرایی جشنواره پخش می‌شود و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی سخنرانی می‌کند و پس از آن گروه تواشیح و همسرایی منتخب دانشگاه آزد اسلامی به اجرای برنامه می‌پردازد.

دیگر بخش این مراسم سخنرانی عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس است. در ادامه آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز درباره موضوع قرآن و تمدن‌سازی به سخنرانی می‌پردازد و سپس مسابقات در چهارسالن ویژه آقایان و بانوان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، اعضای هیئت داوران در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، مهدی دغاغله، غلامرضا شاه‌میوه، سعید رحمانی، علی‌اکبر حشمتی، واضحی و در رشته حفظ کل محمد عباسی، محمود لطفی‌نیا، سیدجواد سادات‌فاطمی، امیر فتح‌پور و معتز آقایی است.

همچنین قضاوت بخش بانوان را در رشته قرائت مرضیه فیروز‌زاده، راضیه جمالی، الهام ماندگارمهر و معصومه عباسی‌نظری و در رشته حفظ قرآن گنبدی، سلطانی، طاهره میرغیاثی، مرجان نیاورانی و غصون مسلمی عهده‌دار هستند. این رقابت‌ها تا 14 آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha