«ثقلین یزد» مجوز برپایی دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت را دریافت کرد
کد خبر: 3861189
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

«ثقلین یزد» مجوز برپایی دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت را دریافت کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه ثقلین یزد گفت: این مرکز مردمی با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در سراسر استان یزد را دریافت کرد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پس از پیگیری‌های لازم، موفق شدیم تا با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در سراسر استان یزد را در آموزش‌های قرآنی، کسب کنیم.

وی ادامه داد: اجرای این گواهینامه از تاریخ صدور(آذرماه 98) به مدت سه‌سال است و از این پس این مؤسسه می‌تواند طی برنامه‌ریزی مشخص دوره‌های قرآنی را برای کارکنان دولت برگزار کند.

قادری بیان کرد: پس از حضور کارکنان در این کلاس‌ها، گواهینامه آموزش ضمن خدمت دریافت می‌کنند که به سوابق کاری آنها افزوده می‌شود. براساس آیین‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، کارکنان باید آموزش‌هایی را در قالب ضمن خدمت بگذرانند که آموزش دوره‌های قرآنی یکی از آنها است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز مؤسسه ثقلین یزد، مجوز 18 ماه برگزاری این دوره‌ها را داشته است که به اتمام رسید و مجدد آذرماه امسال این مجوز اخذ شد.

انتهای پیام
captcha