دوره آموزش ضمن‌ خدمت فرهنگیان برگزار می‌شود
کد خبر: 4149404
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
از سوی مؤسسه ثقلین یزد

دوره آموزش ضمن‌ خدمت فرهنگیان برگزار می‌شود

دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی در قالب آموزش ضمن خدمت فرهنگیان از سوی مؤسسه ثقلین یزد برگزار می‌شود.

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قالب آموزش ضمن خدمت فرهنگیان از سوی مؤسسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه بانوان و آقایان فرهنگی با تحصیلات دیپلم تا دکترا قابلیت برگزاری دارد، اظهار کرد: داوطلبان پس از ثبت‌نام در آزمون کتبی که 15 هر ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و پس از دریافت حد نصاب لازم در آزمون شفاهی حضور پیدا می‌کنند. در صورتی که نمره حداقل 12 را کسب کنند، گواهینامه برای آنها صادر خواهد شد.

قادری با اشاره به اینکه منابع این آزمون از طریق تارنمای مؤسسه به نشانی https://saghaleinyazd.com قابل دریافت است و فرهنگیان علاقه‌مند استان یزد برای ثبت‌نام در این دوره ضمن خدمت می‌تواند به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند، اضافه کرد: منبع این آزمون براساس کتاب روخوانی و روان‌خوانی نور تألیف محمد خواجوی و احمد حاجی‌شریف است.

یادآور می‌شود، مؤسسه ثقلین یزد با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در سراسر استان یزد را داراست. همچنین این مؤسسه دوره سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی، آشنایی با احکام اسلامی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران و تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث را در قالب ضمن خدمت کارکنان علوم پزشکی یزد برگزار می‌کند.

همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند. مؤسسه قرآنی ـ مردمی ثقلین واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاک‌نژاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha