پیش اجلاسیه منطقه‌ای نماز در زابل برگزار شد
کد خبر: 3861325
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

پیش اجلاسیه منطقه‌ای نماز در زابل برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیش اجلاسیه منطقه‌ای نماز شهرستان زابل با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل روز گذشته، 11 آذرماه در سالن همایش‌های دانشگاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پیش اجلاسیه منطقه‌ای نماز شهرستان زابل، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در سالن همایش‌های دانشگاه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام کیخا در اين مراسم، طی سخنانی در جمع مدیران مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان زابل با بیان اینکه کوتاهی و تساهل در برپایی باشکوه فریضه نماز، برکت را از زندگی انسان‌ها برمی‌چیند،‌تصریح کرد: تجلی اوج بندگی در نماز و نماز آینه تمام‌نمای بندگی است، نماز ستون دین است و اگر نباشد خیمه دین به زمین می‌افتد.
وی با استناد به آیه شریفه «ان الصلاه تنهی عن الفحشاء والمنکر»، خاطرنشان کرد: اگر از بدو انقلاب اسلامی، به موضوع نماز به معنای واقعی کلمه پرداخته می‌شد، بسیاری از منکرات در جامعه کنونی نبود.
امام‌ جمعه زابل در پایان با اشاره به ضرورت استفاده آموزش و پرورش از ظرفیت حوزه‌های علمیه در خصوص اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: اگر بخواهیم آموزش و پرورش درست شود، مسئله نماز باید اصلاح شود. ان‌شاءالله با همکاری آموزش و پرورش زابل و حوزه‌های علمیه زابل در امر نماز جماعت مدارس تحول ایجاد خواهد شد.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام
captcha