دوره پاییزه مدرسه خیرماندگار برگزار می‌شود
کد خبر: 3861348
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

دوره پاییزه مدرسه خیرماندگار برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ دوره پاییزه مدرسه خیرماندگار با هدف بهبود عملکرد و افزایش کارایی و بهره‌وری مؤسسات خیریه و سمن‌های کشور همراه با ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی، اصلاح شیوه‌های مدیریت و آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام دوره پاییزه مدرسه خیرماندگاربه گزارش ایکنا، دوره پاییزه مدرسه خیرماندگار با هدف بهبود عملکرد و افزایش کارایی و بهره‌وری مؤسسات خیریه و سمن‌های کشور همراه با ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی، اصلاح شیوه‌های مدیریت و آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص برگزار می‌شود.

این دوره به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، سامانه ویکی‌نیکی و دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

در این دوره کارگاه «ارزش‌آفرینی و نوآوری اجتماعی» با تدریس محمدامین صمیمی و مرتضی تسخیری، کارگاه «مباحث حقوقی و مالیاتی» با تدریس حسین دلیری و مصطفی نظری، کارگاه «مدیریت راهبردی» با تدریس سیدحسین سیدی و سعید علی خاصی و کارگاه «بازاریابی دیجیتال» با تدریس سعید رهبری، شاهین نقوی و مجید ولی‌محمدی طی روزهای 14، 15، 28 و 29 آذرماه جاری، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این دوره می‌توانند به نشانی https://avand.com/events/khair مراجعه کنند. 

یادآوری می‌شود، دوره تابستانه مدرسه تخصصی خیرماندگار با استقبال خیران و فعالان عرصه خیر کشور طی شهریورماه سال جاری، برگزار شد.

 

دوره پاییزه مدرسه خیرماندگار برگزار می‌شود

 

 

انتهای پیام
captcha