15 آذر؛ آخرین فرصت شرکت در دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی
کد خبر: 3861715
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

15 آذر؛ آخرین فرصت شرکت در دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی

گروه اجتماعی ــ آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی که توسط مؤسسه خانه کتاب برگزار می‌شود، 15 آذر‌ماه، اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ با پیشرفت تکنولوژی و تأثیر آن بر جامعه، نیاز به مفاهیم نوینی همچون عصر الکترونیک، دیجیتال و هوشمندسازی در ابعاد مختلف احساس می‌شود. صنعت کتاب و نشر نیز با الهام از این جریان فناوری در حال تحول است.
 
ظهور شیوه‌های نوین نشر و قالب‌های جدید محتوا و کتاب، این صنعت را دستخوش تحولی عظیم کرده است. «کتاب در فضای مجازی» پدیده‌ای چالش‌برانگیز است که می‌رود تا نظام آموزش و اطلاع‌رسانی را نیز با دگرگونی‌هایی اساسی مواجه سازد.
 
از این رو، دومین دوره جشنواره ملی «کتاب مجازی» با عنوان جشنواره «صفحه خیال»، با رویکردی جدید و با نگاهی جامع به تمامی حوزه‌ها و مسائل پیرامون کتاب در فضای مجازی به حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، فناوری و مردمی خواهد پرداخت تا بتواند زیربنای تحولی عظیم را در این حوزه فراهم کند که در سال‌های آینده منشأ تأثیرات گران‌بهایی در جامعه ایرانی خواهد بود.
 
محور‌های این جشنواره شامل اقتصاد کتاب مجازی با تأکید بر کسب و کار‌های نوپا، فرهنگ کتاب مجازی و کنشگران فرهنگی، فناوری‌های نوین و صنایع خلاق، پژوهش‌های کتاب مجازی، بخش ویژه مردمی (مهارتی)، روایتگری دیجیتال کتاب، تصویرگری کتاب مجازی بوده و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه جاری، تمدید شد.

اختتامیه جشنواره ۲۵ آذرماه، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.safheyekhial.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha