هنر، روح انسان را ارتقا می‌دهد
کد خبر: 3862041
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

هنر، روح انسان را ارتقا می‌دهد

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور گفت: بهترین راه خودسازی، هنر است که روح انسان را ارتقا می‌دهد.

بچه‌های انقلاب در قالب هنر ارزش‌های اسلامی را نهادینه کنند

به گزارش ایكنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» که شب گذشته پنجشنبه، ۱۴ آذر در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، ضمن خداقوت به هنرمندان حاضر در این جشنواره با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: شما با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا هستید، هنر نمایش در مسجد ایجاد خودسازی می‌کند، بهترین راه خودسازی، هنر است که روح انسان را ارتقا می‌دهد.

وی با تأكید بر اینكه برای داشتن تمدن اسلامی هنر ابزار مهمی است، گفت: این جشنواره کار ارزشمندی است که شما فعالان عرصه هنر انجام می‌دهید، کار اشرافی و برای گروه خاصی نیست و همه بچه‌های انقلاب باید دست به دست هم دهند تا در قالب هنر ارزش‌های اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام ارزانی ضمن اشاره به برگزاری این جشنواره به‌صورت مشاركتی با همکاری ستاد کانون‌های مساجد کشور و حوزه هنری افزود: ۱۳ سال است که حوزه هنری این جشنواره را برگزار کرده و امسال با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با حوزه هنری داشتیم، جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد را به‌صورت مشاركتی اجرا کردیم.

به گزارش ایكنا، در چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که در قزوین برگزار شد ۱۵ گروه نمایشی طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در مساجد چهارده معصوم‌(ع)، جوادالائمه(ع)، امام حسن عسگری(ع) و مسجد توحید در شهر قزوین به اجرای نمایش پرداختند.

انتهای پیام
captcha