ویژه‌برنامه‌ شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) در قم
کد خبر: 3862848
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
هر صبح و شب برگزار می‌شود؛

ویژه‌برنامه‌ شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) در قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) برای اردوهای مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و زیارتی و عموم مردم هر صبح و شب در حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی کریمه اهل‌ بیت(ع) هر روز و با حضور اردوهای زیارتی، دانشجویی و دانش‌آموزی زیر بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این ویژه‌برنامه هر روز صبح، ساعت ۹:۴۵ و عصر ساعت ۱۵ برای اردوهای زیارتی و دانشجویی و دانش‌آموزی و شب‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹ به‌صورت عمومی برپا می‌شود.
معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) طی سال از مهم‌ترین برنامه‌های آستان مقدس است که در این ویژه‌برنامه، اساتید و فضلای حوزه پیرامون موضوعات، به تبیین مباحث می‌پردازند و در ادامه به پرسش‌های حاضران پاسخ داده می‌شود.
معرفی حضرت معصومه(س) از منظر معصومین(ع)، بررسی شخصیت فردی و عبادی، آثار حضور این بانو در قم، بیان کرامات و خاطرات، سبک زندگی کریمه اهل‌ بیت(ع)، تبیین فرازهای زیارتنامه آن حضرت، حرکت از شهر مدینه، ورود حضرت به شهر قم، چگونگی رحلت، پاداش زیارت، کرامات حضرت و… از بخش‌های مختلف ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) است.
برنامه شخصیت‌شناسی حضرت به‌صورت راوی‌محور و برای زائران گروهی و اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی که وارد حرم مطهر می‌شوند برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۱۳۸۳ ویژه اردوهای زیارتی و شماره ۰۲۵۳۷۱۷۱۳۰۲ ویژه اردوهای دانش‌آموزی تماس بگیرند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha