نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح بانکداری اسلامی
کد خبر: 3862919
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
اختصاصی ایکنا/

نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح بانکداری اسلامی

گروه اقتصاد ــ پس از انتقادات بسیاری از حوزویان و مراجع تقلید نسبت به طرح اصلاح قانون عملیات بانکی بدون ربا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای برای همکاری با حوزویان در اصلاح این طرح اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایکنا، در روزها و هفته‌های اخیر برخی از مراجع تقلید و سایر حوزویان واکنش‌های بعضاً شدیدی نسبت به طرح اصلاح قانون عملیات بانکی بدون ربا یا طرح بانکداری اسلامی داشتند. کار به جایی رسید که برخی از طراحامم طرح نیز در نامه‌هایی به مراجع تقلید از اقدامات خود در نگارش این طرح دفاع کردند.

نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح بانکداری اسلامی

در همین راستا الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای به مسئول مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه، که نسخه‌ای از آن در اختیار ایکنا قرار گرفته برای همکاری با حوزویان در اصلاح این طرح اعلام آمادگی کرده است.

حضرتی در این نامه نوشته است: ضمن تشکر از اهتمام جنابعالی و همکاران محترمتان، به اطلاع می‌رساند کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد نظرات تکمیلی و اصلاحی عزیزان در خصوص طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را از طریق حضور کارشناسان محترم آن مرکز در کمیسیون، با شترف طراحان محترم به قم و حضور در جلسه کارشناسی تخصصی، دریافت نموده و مورد استفاده قرار دهند.
لطفا دستور فرمائید زمان و مکان پیشنهادی به دبیر محترم کمیسیون اقتصادی اعلام گردد.

 

انتهای پیام
captcha