ضرورت همت مضاعف برای ایده‌پردازی در کسب‌وکارهای اسلامی
کد خبر: 3862987
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
خاکی در افتتاحیه پانزدهمین «طلوع برکت» تأکید کرد:

ضرورت همت مضاعف برای ایده‌پردازی در کسب‌وکارهای اسلامی

گروه اقتصاد ــ رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با بیان اینکه هنوز از دستاوردهای چهارده دوره گذشته رویداد «طلوع برکت» راضی نیستیم، گفت: ما این دغدعه را نه از سوی دولت بلکه از سوی جهاددانشگاهی دنبال کرده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌‌ایم به اهداف خود دست پیدا کنیم. خواهش می‌کنم که همت مضاعفی برای ایده‌پردازی در زمینه کسب‌وکارهای اسلامی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ایکنا، رحیم خاکی، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی، صبح امروز سه‌شنبه 19 آذرماه، در افتتاحیه پانزدهمین رویداد استارت‌آپی «طلوع برکت» که در مجتمع رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان در حال برگزاری است، ضمن خوشامدگویی به حاضران اظهار کرد: در این سه روز در خدمت حدود صد نفر از افراد ثبت نام کننده خواهیم بود. از شما می‌خواهیم برای افزایش سهم درآمدی کشورمان در سطح جهان در زمینه صنعت حلال تلاش بیشتری داشته باشید.

وی ادامه داد: امیدواریم در یکی دو سال آینده در بازار کشورهای اسلامی کاری که شما انجام می‌دهید را تجاری‌سازی کنیم تا در سطح بین‌المللی هم قابل عرضه باشد.

خاکی اظهار کرد: الحمدالله در چهارده دوره گذشته که رویداد طلوع برکت برگزار شده است در هر رویداد حداقل هفتاد نفر حضور پیدا کرده‌اند که ایده‌های خود را ارائه دادند اما واقعیت این است که هنوز از دستاوردها راضی نیستیم.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی ادامه داد: ما این دغدغه را نه از سوی دولت بلکه از سوی جهاددانشگاهی دنبال کرده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌‌ایم به اهداف خود دست پیدا کنیم. خواهش می‌کنم که همت مضاعفی برای ایده‌پردازی در مورد کسب‌وکارهای اسلامی داشته باشید.

وی گفت: از سوی دیگر مطمئن باشید که همکاران ما توجه لازم به شما را دارند و همکاری لازم را انجام خواهند داد. واقعا آنچه شما در عرصه جهانی می‌توانید رقم بزنید بسیار مهم است و امیدواریم طی این سه روز اساتید ما بتوانند به گونه ای به شما کمک کنند که ایده‌های خوبی را برای سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی شاهد باشیم.

خاکی یادآور شد: طبیعتاً انتظار داریم در دوره‌های بعد هم بتوانیم از امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم. از جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی هم تشکر می‌کنم که برای حضور در این رویداد دعوت ما را پذیرفتند.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی تأکید کرد: ما با تک تک منتورها صحبت کرده و دغدغه‌های خود را با آنها مرور کرده‌ایم و امیدواریم کیفیت این دوره بهتر از دوره‌های قبل باشد.

خاکی با اشاره به برگزاری دو رویداد دیگر در آینده نزدیک ادامه داد: اولین دوره MBA کسب‌وکارهای نوپای اسلامی هم در بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد و امیدواریم این اقدام هم به شکل گیری ساختار جدی هسته‌های فناور کمک کند.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای جهاد دانشگاهی در پایان گفت: همچنین یک هکاتون نیز با محوریت سوره شمس در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد. البته ۱۳ درصد صنعت حلال دنیا در حوزه مد و لباس است اما متأسفانه در این حوزه هم سهم اندکی داریم.

انتهای پیام
captcha