نامزدهای‌ انتخاباتی مجلس از تخریب همدیگر خودداری کنند
کد خبر: 3863931
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
امام‌جمعه شهرستان خوشاب:

نامزدهای‌ انتخاباتی مجلس از تخریب همدیگر خودداری کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با تکیه بر وحدت باید مراقب حرکات دشمن باشیم، گفت: نامزدهای‌ انتخاباتی مجلس و طرفداران‌شان از تخریب همدیگر خودداری کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام‌جمعه شهرستان خوشاب، 22 آذرماه  در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد، مرکز این شهرستان با تأکید بر وحدت جهان اسلام، گفت: اگر امروز جهان اسلام وحدت داشت نباید شاهد کشتار مردم یمن، سوریه و فلسطین بودیم.
وی با بیان اینکه با تکیه بر وحدت باید مراقب حرکات دشمن باشیم، افزود: نامزدهای‌ انتخاباتی مجلس و طرفداران‌شان از تخریب همدیگر خودداری کنند؛ بنابر آمار برای هر کرسی مجلس 500 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند، اگر افرادی قدرت مدیریت ندارند و ضعیف هستند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بیان  فرمودند، کناره‌گیری کنند.
امام‌جمعه خوشاب با بیان اینکه گاهی اوقات نیازی نیست به‌دنبال شیطان بیرونی باشیم و شیطان در درون خودمان است، اضافه کرد: هر نفس و بیانی و هر کلامی که موجب تفرقه در جامعه شود این کار منافقانه و کار شیطان است.
دهقانی بیان کرد: خدمت کردن به مردم ساعت و شبانه روز نمی‌شناسد ولی برخی از مدیران فقط به دنبال پر کردن ساعت کاری خودشان هستند و در بسیاری از مواقع به بهانه‌های مختلف از زیر کار شانه خالی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خوشاب اقداماتی انجام شده ولی مشکل اصلی عدم استقرار برخی از ادارات دولتی در این شهرستان است، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از استاندار خراسان رضوی و فرماندار باید بگویم برای تحقق مثلث اقتصادی، مثلث اقتصادی و فرهنگی نیاز است تا ادارات دولتی در این شهرستان مستقر شوند و استاندار و فرماندار شهرستان خوشاب پی‌گیر این موضوع باشند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha