پاسداشت بانوان قرآن‌آموز در پاکستان
کد خبر: 3864026
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

پاسداشت بانوان قرآن‌آموز در پاکستان

گروه بین‌الملل ــ بانوان قرآن‌آموز مؤسسه «منهاج ‌القرآن» ایالت خیبرپختونخواه پاکستان از سوی خانه فرهنگ ایران در پیشاور تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری شاخه بانوان مؤسسه منهاج‌القرآن ایالت خیبرپختونخواه پاکستان و خانه فرهنگ ایران در پیشاور، مراسم اختتامیه کلاس آموزش قرآن کریم با حضور مهران اسکندریان، رئیس خانه فرهنگ کشورمان در پیشاور، روبینه معین، رئیس شاخه بانوان منهاج‌القرآن پیشاور، عاصمه مرتضی، فاطمه افضال و زرتاج بخاری از اساتید قرآنی در محل نمایندگی فرهنگی کشورمان برگزار شد.

خانم روبینه معین در سخنانی، از خانه فرهنگ ایران در پیشاور برای توسعه فرهنگ قرآنی و در اختیار گذاشتن امکانات لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزش قرآنی و سمینارهای علمی و مذهبی قدردانی کرد.

اسکندریان هم در سخنان خود، با تأکید بر آموزش علوم قرآنی اظهار کرد: مسلمانان اگر در کنار قرائت قرآن کریم به باطن نورانی این کتاب مقدس توجه و عمل کنند، نه تنها گمراه نمی‌شوند بلکه هیچ دشمنی نیز بر مسلمانان مسلط نخواهد شد.

وی افزود: خانه فرهنگ ایران با افتخار برای ترویج علوم قرآنی و آموزش قرآن در موضوعات مختلف از جمله روخوانی، تجوید و تفسیر پذیرای اهالی و پژوهشگران قرآنی بوده و از هیچ تلاش و همکاری کوتاهی نخواهد کرد.

بنابر اعلام این خبر، این مراسم با تجلیل از بانوان قرآن‌آموز ایالت خیبرپختونخواه از سوی خانه فرهنگ ایران در پیشاور به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha