15 کلاس درس به مدارس گرمدره اضافه می‌شود
کد خبر: 3866135
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

15 کلاس درس به مدارس گرمدره اضافه می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان البرز از کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز در گرمدره با ۱۵ کلاس درس خبر داد.

15 کلاس درس به مدارس گرمدره اضافه می‌شود

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در خصوص مدرسه خیرساز شهر گرمدره که قرار است امروز کلنگ‌زنی شود، اظهار کرد: زمین این مدرسه خیرساز دو هزار و ۴۰۰ مترمربع وسعت دارد و زیربنای این واحد آموزشی نیز هزار و ۹۰۰ مترمربع است که قرار است در چهار طبقه ساخته شود.
وی در ادامه بیان کرد: این مدرسه قرار است توسط دکتر فرهاد نگهبان ساخته شود، در مراحل ساخت آن نیز شخص خیر ساز حدود ۳۰ درصد کار مشتمل بر ساخت اسکلت بنا و سقف‌ها را متقبل شده است و در ادامه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با تأمین اعتبار از محل اعتبارات دولتی و استانی باقی کار ساخت این پروژه را به اتمام می‌رساند.
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز این مدرسه خیر ساز ۱۵ کلاسه است و به یقین با توجه به نیاز آموزش و پرورش استان البرز برای تأمین واحدهای آموزشی مقطع ابتدایی در این مقطع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دلاوریان بیان کرد: نخستین پروژه ساخت شده توسط این خیر مدرسه‌ساز در شهر گرمدره در حال حاضر پیشرفت ۸۵ درصدی دارد و در مهرماه سال تحصیلی آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha