مراسم ختم قرآن جلسه آموزشی «حسین اخوان‌‌اقدم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3868942
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
امشب در مسجد حجتیه؛

مراسم ختم قرآن جلسه آموزشی «حسین اخوان‌‌اقدم» برگزار می‌شود

گروه جلسات و محافل ــ طبق سنت جلسات آموزش قرآن، ختم صفحات پایانی قرآن طی مراسمی و با دعوت از پیشکسوتان انجام می‌شود و امشب، این مراسم در جلسه حسین اخوان‌اقدم برپا خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ طبق سنت جلسات آموزش عمومی قرآن، ختم صفحات پایانی قرآن طی مراسمی با دعوت از قاریان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی به صورت جمع‌خوانی و همراه با تلاوت دعای پایانی قرآن انجام می‌شود.

امشب، 14 دی‌ماه نیز جلسه ختم قرآن حسین اخوان‌اقدم، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان برپا می‌شود. بنابر گفته این قاری قرآن «در جلسات آموزش عمومی قرآن، رسم است که هرگاه بعد از چهار، پنج سال به صفحات پایانی قرآن می‌رسند، سوره‌های پایانی را در جلسه‌ا‌ی به صورت جمعی به ختم می‌رسانند و سپس دعای ختم قرآن و سوره حمد و پنج آیه ابتدای سوره مبارکه بقره قرائت می‌شود».

این جلسه همزمان شد با بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی اخیر علیه جبهه مقاومت و حشد الشعبی و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و به همین مناسبت، ثواب آن به روح مطهر این شهدا هدیه می‌شود. میهمانان ویژه این جلسه بهروز یاریگل و سیدمحسن موسوی‌بلده، است.

یادآور می‌شود، جلسه آموزش عمومی قرآن حسین اخوان‌اقدم با قدمت 28ساله، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حجتیه واقع در بزرگراه رسالت، بین میدان رسالت و چهارراه سرسبز، ضلع شمالی میدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha