ترامپ: ایران ما را بزند، مدرن‌ترین تجهیزاتمان را به منطقه می‌فرستیم
کد خبر: 3869257
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

ترامپ: ایران ما را بزند، مدرن‌ترین تجهیزاتمان را به منطقه می‌فرستیم

گروه بین‌الملل ــ رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه رجزخوانی و تهدیدات خود علیه ایران در توئیتی جدید اعلام کرد: اگر ایران یکی از پایگاه‌های ما را بزند، بلافاصله تجهیزات نظامی زیبا و مدرن خود را به منطقه می‌فرستیم.

به گزارش ایکنا؛ در این توئیت آمده است: آمریکا اخیرا 2 تریلیون دلار خرج تجهیزات نظامی کرده است. ما بزرگ‌ترین ارتش در جهان هستیم. اگر ایران به یک پایگاه آمریکایی یا به یک (شهروند) آمریکایی حمله کند ، ما برخی از این تجهیزات زیبا و جدید را بدون تأمل به سمت آنها ارسال می‌کنیم.

بامداد امروز، 15 دی نیز دونالد ترامپ در توئیتی اعلام کرده بود: «در صورتی که ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکا حمله کند، آمریکا 52 سایت در داخل ایران (به نمایندگی از 52 آمریکایی که ایران سال‌ها پیش به گروگان گرفته بود) حمله خواهد کرد که برخی از آنها بسیار سطح عالی و مهم برای ایران و فرهنگ ایران است و این اهداف و خود ایران بسیار سریع و خیلی سخت مورد هدف قرار خواهند گرفت. آمریکا تهدید بیشتری نمی‌خواهد.»

این تهدیدات ترامپ در واکنش به هشدارهای ایران به آمریکا در پی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام شده است. سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز، 14 دی در واکنش به اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سپهبد «قاسم سلیمانی»، هشدار داد: «ترور سردار شهید قاسم سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد».

انتهای پیام
captcha