توصیف وزیر خارجه فیلیپین از سردار سلیمانی
کد خبر: 3869276
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

توصیف وزیر خارجه فیلیپین از سردار سلیمانی

گروه بین‌الملل ــ وزیر خارجه فیلیپین در سخنانی سردار سلیمانی را یکی از بزرگ‌ترین فرماندهان مقاومت در طول تاریخ برشمرد و گفت: او بزرگ‌ترین فرمانده از زمان ژولیوس سزار تاکنون بوده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تئودرو لوکسین، وزیر خارجه فیلیپین با تمجید از سردار بلندپایه ایرانی حاج قاسم سلیمانی که در حمله هوایی آمریکا در بغداد به شهادت رسید، او را بزرگ‌ترین فرمانده از زمان ژولیوس سزار فرمانده رومی دانست و گفت: ژولیوس سزار بعدها تبدیل به یک دیکتاتور شد (ولی سردار سلیمانی همچنان فرمانده باقی ماند).

وی افزود: سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین فرماندهان در طول تاریخ است. شما نمی‌توانستید او را در جبهه جنگ شکست دهید. مسلما او بزرگ‌ترین فرمانده از زمان ژولیوس سزار است.

وزیر خارجه فیلیپین در دفاع از مبارزه فرمانده سپاه قدس ایران علیه دشمنان گفت: او به عنوان یک فرمانده باید دشمنان ایران را می‌کشت.

وی با اظهار تعجب از غربی‌ها که از مبارزه سردار سلیمانی ایراد گرفته‌اند، گفت: مرا ببخشید، این جنگ است، وظیفه فرمانده چیست؟ وظیفه‌اش کشتن دشمن است و البته دشمن هم به دنبال کشتن سربازان و فرمانده است.

انتهای پیام
captcha