نیمه برافراشتن پرچم ایران در بوسنی به یاد سردار سلیمانی + عکس
کد خبر: 3869297
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

نیمه برافراشتن پرچم ایران در بوسنی به یاد سردار سلیمانی + عکس

گروه بین‌الملل ــ در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و هم زمان با عزای عمومی در کشورمان پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در سارایوو به حالت نیمه برافراشته درآمد.

به گزارش ایکنا از سارایوو؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت در سارایوو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شهادت قهرمان بزرگ‌ مبارزه با تروریسم، سردار شجاع، ‌فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی بر آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم، ملت شریف ایران و همه عدالت‌طلبان و آزادگان جهان تسلیت باد!

در این اطلاعیه آمده است: دفتر یادبود محكومیت این اقدام تروریستی و گرامیداشت یاد سردار شهید اسلام سپهبد پاسدار سلیمانی روز سه شنبه، 17 دی ماه در محل نمایندگی کشورمان در سارایوو گشوده خواهد شد.

جمعی از علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی نیز با اهدای گل به یادمان شهدای ایرانی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی وهرزگوین یاد سردار بزرگ اسلام سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند.

ضمنا رسانه‌های جمعی بوسنی و‌هرزگوین از نخستین ساعت روز جمعه، 13 دی به پوشش گسترده خبری این حادثه اقدام کردند و خبر شهادت سپهبد سلیمانی همچنان در صدر اخبار خبرگزاری‌های این کشور قرار دارد.

انتهای پیام
captcha