سردار سلیمانی متعلق به همه جهان اسلام است
کد خبر: 3869343
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
معاون دبیرکل حزب‌الله:

سردار سلیمانی متعلق به همه جهان اسلام است

گروه بین‌الملل ــ شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: سردار سلیمانی متعلق به ایران نیست، بلکه متعلق به همه جهان اسلام و هر نیروی مقاوم ضد دشمن و اشغالگر است.

سردار سلیمانی به همه جهان اسلام تعلق داشتبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز، 15 دی‌، در رأس هیئتی از حزب‌الله با هدف بیان تسلیت و ادای احترام به خانواده سردار سلیمانی در منزل این شهید حضور یافت.

وی با بیان اینکه آمریکا خواهد فهمید که مرتکب حماقت بزرگی شده و محاسبات او اشتباه است، تأکید کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و همراهان، قوی‌تر شده‌ایم و زمان این را ثابت خواهد کرد. ما به عنوان حزب‌الله مسئولیت بیشتری از گذشته داریم و این مسیر را ادامه می‌دهیم.

نصب بنر سردار سلیمانی در شهرهای جنوبی لبنان

سردار سلیمانی به همه جهان اسلام تعلق داشت

تعدادی از فعالان لبنانی عکسی از سردار شهید قاسم سلیمانی را در دروازه «برکه النقار» در مجاورت خط مرزی با «مزارع شبعا» واقع در جنوب لبنان و مرز با فلسطین اشغالی منتشر کردند و بر روی آن نوشته‌اند: «با خونت عبور خواهیم کرد».

در بخش‌های مختلفی از جنوب لبنان  نیز بیلبوردهایی به یاد شهادت قاسم سلیمانی نصب شده است. همچنین، نقاشی‌های دیواری با عنوان «پرچم ساقط نخواهد شد» در تکریم سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرهای جنوبی عراق ترسیم شده است.

توزیع رایگان کتاب خاطرات سردار سلیمانی

سردار سلیمانی به همه جهان اسلام تعلق داشت

کتاب خاطرات شهید سپهبد قاسم سلیمانی در لبنان چاپ و به صورت رایگان ارائه شد. دارالمعارف اسلامی لبنان این کتاب را به روح پاک سردار سلیمانی تقدیم کرد.

یادآور می‌شود، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، جانشین فرمانده نیروهای حشدالشعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان بامداد جمعه، 13 دی‌ماه، در حمله پهپادی ارتش آمریکا، که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha